Sommaren 2010

Semestern sprang verkligen iväg och det blev inte mycket tid över för bloggande. Att jag var hemlös under hela semestern och fick kuska runt land och rike som en baglady gjorde ju sitt, att jag reste till Italien en vecka likaså.

När jag ser tillbaka i backspegeln är jag ändå väldigt nöjd med sommaren 2010, mycket bad och fest, familj och vänner och en del sol. Vad mer kan man begära? Nu är jag tillbaka på jobbet sedan en vecka, hjärnan har ännu inte helt checkat in, men det är väl bara en tidsfråga hoppas jag...


Anna på väg till Sicilien, härlig löpsedel att skadeglädjas åt...

Lite fler minnen från sommaren 2010:




Kommentarer
Postat av: Esca

Av någon anledning kunde jag inte kommentera på ditt övre inlägg. I alla fall, vilket bra motto du lever efter ;) Jag bor på 20 kv. vilket betyder att jag borde ha flyttat härifrån för tre år sen... vilket var tanken från början :)

Ha en fin helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback