Kritik

Jesus Kristus... vad folk har åsikter om Birgitta Ohlssons beslut att ta jobbet som EU-minister samtidigt som hon är gravid!

Jag har givetvis också en åsikt i frågan, och den är att det pjoskas ofantligt mycket med barn i det här landet, modern och barnet ska helst vara oseparerade det första levnadsåret, stackars det barnet som hämtas sist på dagis, och alltid en extra vabdag första feberfria dagen... Jag kräks!

Jag är alldeles övertygad om att Birgitta och barnets fader är fullt kapabla att hantera situationen och ge sin bebis en alldeles ypperlig start på livet. Oavsett om det är mamman eller pappan som tar det större ansvaret den första tiden. Och även om inte hela familjen isolerar sig som i en kokong de första fyra levnadsmånaderna.

Jag är också övertygad om att barn kan utvecklas till fullt friska och känslomässigt sunda individer även om dom hämtas upp och utfodras av en barnflicka/barnpojke eller en släkting några dagar i veckan, ända fram till 18-årsdagen om det skulle vara så.



Kommentarer
Postat av: Anitha

Bra rutet! Jag kan ta fram tre synliga bevis för din teori i sista stycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback