En underbar kväll!

Igår var det svensk sommar när den är som allra allra bäst! Kvällen med Winnerbäckkonserten blev verkligen askalas och en riktigt supernice avslutning på sommaren!

Kvällen började med picknick i kvällssolen på en brygga vid Strömsholmen, det var rosévin och lax och en massa smaskens... :) Det märktes verkligen att jag umgicks med en vuxen liga, allt var så uppstyrt och välordnat med servetter, kylväskor, avec till kaffet och hela den biten.


Värsta picknicken!


Änderna fick oxå lite picknick så klart!

Efter picknicken begav vi oss till Rothoffsparken där spelningen hölls. Allt var verkligen supermysigt och vi satt och drack öl medan vi lyssnade på Christian Kjellvander, som var förband!


Väldigt praktisk liten anordning att bära biran i!


Mamma och jag glassade lite i solen.

Så småningom var det dags för Winnerbäck och jag avancerade fram lite i publikhavet...




Spelningen var fantastisk och det blev typ fyra extranummer... Till stort förtret hos mig själv och min mor  spelades dock aldrig sommarklassikern "hum hum från humlegården" som vi hade sett fram emot! Men man kan ju inte säga annat att den där Lasse verkligen har en rejäl låtarsenal att välja och vraka mellan. jag har ändå tre skivor med karl, men det var ändå många låtar som jag inte kände igen...

Sedan blev det så småningom natt och mörkret la sig över Eskilstuna. Det blev lite partajande ute på stan innan jag vek ner mig och om ett par timmar åker jag tillbaka till Uppsala.

Hejdå Eskilstuna och tack för den här sommaren, den blev inte lika ångestfylld som jag hade väntat mig, utan faktiskt riktigt trevlig! Vi ses igen till jul, ciao!

Kommentarer
Postat av: Eskilstuna

Hej själv Sofia, du är alltid välkommen åter. Dina besök förgyller stan!

2006-08-07 @ 13:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback