Allergisäkra mig!

Jag vet att det finns värre öden i världen... men jag börjar bli tokig på att ha nickelallergi! Det är så irriterande!! Jag är dock överlycklig över den nya sidenbandtrenden, då kan man ha ett sidenband istället för skärp och slipper utslag på magen... very good!

När jag var inne på H&M senast så hittade jag annars ett skärp som jag funderar på att införskaffa. Det var i brunt läder, och själva, vad heter det... jo, spännet, det är insnörat i läder så att ingen elakartad metall kommer i kontakt med min hud, wonderful! Det blir ju lite dyrt i längden att köra på skärp med spännen i 24 karat...

Håller oxå på att fundera på ett klockköp, ingen klocka fungerar på mig, hur "allergi-testad" den än må vara.. ska nog köpa en sån där med skinn under urverket, you know what I mean, tycker egentligen inte att såna klockor är så snygga, men man får inte vara kräsen när det handlar om ens hälsa!

Har bara kommit på en enda positiv sak med att ha nickelallergi, det är att jag har utvecklat en egenskap som mänsklig metalldetektor. Mamma hade tex ett halsband som hon inte var säker på om det var äkta guld eller inte, efter ett par dagar runt min hals började det klia i nacken och jag kunde konstatera att det var det inte! Tillförlitligheten på den här mänskliga metalldetektorn är 100% Kanske kan vara början på en ny affärsidé?

Kommentarer
Postat av: Board Games

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback