Geléhjärtan och kondomer

Så har ännu en dag passerat... och vad har jag åstadkommit? Skrivit rent seminarieinlämningen till imorrn, handlat 3 kg gelehjärtan (kassörskan måste trott att jag var riktigt patetisk alt. promiskuös), tvättat håret och tittat på curling! Vad är det för en lazy lifestyle alltså... Jag måste verkligen ta tag i mig själv, det ska bli skönt när den här tråkiga metodkursen är över. Det går verkligen inte å lura sig själv att det är "mysigt" att kura ihop i sängen med en statistikbok och en miniräknare, inte ens om man har värsta stora godispåsen med sig...

Nu ska jag diska och förbereda mig lite inför imorgon, jag ska jobba med
Tria. Vi ska ha informationsbord på Ekonomikum och bjuda på gelehjärtan (därav mitt groteskt stora inköp) och kondomer, väldigt passande så här i kärlekstider. Tria har egna Tria-kondomer som är jätteroliga, tre kådisar ligger det i en liten små grön tablettask som det står "Tria - tre säkra fack" på, det är ju passande eftersom Tria ju är ungdomsförbund för tre fack. Det är alltid roligt med ordvitsar! Känner ni att ni kommer ha lyckan med er under morgondagen så tycker jag att ni ska ta er förbi Ekonomikum och utrusta er med ett paket, för säkerhets skull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback