I'm so good!

Jag är faktiskt nöjd med mig själv, lyckades hålla mig vaken (nästan) hela dan och har gått igenom nästan hälften av föreläsningasanteckningarna och börjat gå igenom en gammal tenta... ska försöka göra en gammal tenta till nu ikväll!

Har tränat oxå, något som var nödvändigt efter gårdagens fullständiga frosseri! Det är så konstigt det här med träning, när man väl är där är det ju jättekul och skönt att träna, men att det ska vara så jäkla svårt att ta sig dit?? Jag lyckas alltid komma på en miljon bra ursäkter till varför jag nog borde hoppa över dagens pass... Mitt absoluta minimikrav på mig själv är att träna två gånger i veckan... och det är ju verkligen inte för mycket!

Nu ska jag uppfinna ett nytt smoothie-recept tror jag..! Har fått dille på det där med smoothies och har nu frysen och kylen fulla med en massa olika bär och frukter. Jag funderar på hallon & kanel eller äpple & kanel eller hallon & banan... svårt val!

Kommentarer
Postat av: Bredefredrikke

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback