Svettigt värre....

Idag lär bli typ årets varmaste dag har jag en känsla av....

En grej som man inte vill göra på årets varmaste dag är att springa runt till hundratals hyresgäster och lämna ut brev. Trappa upp och trappa ner, port in och port ut... gata efter gata, fastighet efter fastighet, pust och stön...

Det är precis vad jag ska roa mig med några timmar framöver i varje fall, svettigt värre! Jag försöker uppmuntra mig själv lite med att det ju åtminstone är bra träning för rumpan med allt trappspringande, men det hjälper föga...hehe

Ha en bra dag i solen, use sun screen!!

Kommentarer
Postat av: Carolina

varför i hela friden ska du göra det? kram

2006-07-06 @ 19:38:28
Postat av: Sofia

Hyresgästerna skulle få någotslags tackbrev och det kändes väl som en tacksam arbetsuppgift att delegera ut till semestervikarierna antar jag... ehhe, nu är det gjort i varje fall!

Postat av: Tristanrebekka

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-07-01 @ 10:39:53
URL: http://tristanrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback