Klänningsåret 2006!

Jag har hört att år 2006 har fått benämningen "Mångfaldsåret", jag vet inte om jag tror på att det kommer bli så mycket mer mångfald än vanligt bara för det. För egen del tror jag att år 2006 kommer att bli "Klänningsåret", och därför är nu även den här tjusiga halterneck-klänningen från H&M på väg hem till mig, den är gjord i linne och viskos och jag fick den till det otroliga fyndpriset 198 kr, och så 10% extra rabatt eftersom det är rabattvecka även på internetbutiken, wonderful! Jag tror att klänningen kommer vara väldigt fin med sidenband i midjan, och då kommer man ju att kunna kombinera den på många olika sätt!


44180-176



Kommentarer
Postat av: annelie

klänningsåret känns helt rätt! d enda som behövs är VÅR så man kan visa upp sig o sina outfits lite mer i vardagen!!! jag tycker liksom att klänning gör sig klart bäst utan en massa andra kläder till!

2006-03-17 @ 17:31:42
Postat av: Maria

Klänningen var urläcker ! :)

Postat av: Sofia

Annelie: Klänning gör sig ofta inte så väl i vårt bistra klimat tyvärr... det är synd! :( Jag vill ha vår NU!

Maria: Tack! Jag har velat ha en enkel svart halterneck länge! Och så var det ju ett sånt fyndpris dessutom!

2006-03-18 @ 12:11:16
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Lina

Jag har också en sån :) den är fin.

2006-03-18 @ 13:53:36
URL: http://www.maryslibrary.tk
Postat av: Sofia

Lina: Vilken bra smak vi måste ha, du och jag!! =)

2006-03-19 @ 09:04:28
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback