Lägesrapport

Ytterligare en sommardag.... ytterligare en bortkastad dag... nu är det bara två veckor kvar innan uppsatsinlämning, shit!!!

Har legat uppe på taket och solat idag (det är typ värsta solterassen där uppe nu, massor med soltörstande studenter vill jag lova), tanken var at jag skulle plugga där uppe... men jag lyckades läsa ungefär fyra sidor totalt, not good!

Well, lite plugg ska jag nog kunna klämma in så här på söndagskvällen. Jag ligger efter och imorgon börjar ju fas två i min forskning (enligt min planering) och från och med då ska jag sitta inne på ett mörkt bibliotek och undersöka microfilmer med gamla tidningsinsändare. Gode Gud, låt det börja regna snart....

Kommentarer
Postat av: Carolina

det där fixar du! hur lång ska den där uppsatsen vara?

2006-05-07 @ 21:52:00
Postat av: Sofia

Den ska vara typ 40 sidor... och helst med ett vettigt innehåll på de sidorna (det är just det där med vettigt innehåll som är lite jobbigt, hehe)

Postat av: Carolina

40 s på 2 veckor.... ja, du får verkligen hoppas att det regnar i uppsala snart... hehe

2006-05-08 @ 14:04:58
Postat av: Rayanmarlen

Interesting site. Worth the visit!

2010-01-04 @ 11:19:07
URL: http://rayanmarlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback