Storfrämmande

Idag ska jag vara gästvänlig och agera guide hela dan... Jag fick ett mail för en tid sedan från en av mina föreläsare i European Politics från Australien. Han är i Skandinavien nu och är med på en massa olika konferenser och föreläser om Ryssland och Östtimor. Just nu så befinner han sig i Stockholm för att se sig omkring och idag ska han komma till Uppsala och hälsa på mig och jag måste ju vara gästvänlig! Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, men jag funderar på att ta med honom till domkyrkan och ta en titt i varje fall, och kanske slottet och botaniska trädgården.

Det är ganska galet att han kommer hit bara så där, men det ska bli kul. Han är lite speciell, ser lite ut som Austin Powers med enorma glasögon och knästrumpor, hehe, han ser helt harmlös ut men han har tydligen varit någonslags KGB-expert på 80-talet och pratar ryska. Det kan nog bli en rolig dag! Vi skulle prata om min uppsats tyckte han, så jag kan ju hoppas på lite goda råd. Vad gäller just uppsatsen är nämligen goda råd dyra... :(

Kommentarer
Postat av: Mariusmathilde

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback