Redo för julen

Så var alla klappar inhandlade och inslagna, hela lägenheten julputsad och jag själv julrenoverad med skinande röda naglar på såväl fingrar som tår. Jag är redo för julen helt enkelt.

Innan det är dags att åka hem till far och bror och insupa den på riktigt har jag dock ett par saker att stå i, om en stund kommer Samuel hit för att barnvaktas i några timmar medan hans föräldrar köper de sista onödiga julklapparna. Så det blir väl en del bus och godis idag, som bruklig är. Till kvällen vankas sedan "Stånd och spritfest" hemma hos en kollega för att fira vintersolståndet och att vi går mot ljusare tider. Väl värt att fira!

Nä, nu måste jag öppna upp Samuellådan och ta fram kritor och polisbilar och förberera barnets ankomst.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

God Jul Sofia!!

Hoppas du har mer snö än vi har här i Borlänge.

/Mvh Niklas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback