Exhausted

Hemkommen från Madrid i tryggt förvar är jag nu helt överöst av jobb... Det går verkligen upp och ner med det där med arbetsbelastning, nuförtiden mest upp dock. Detta är förklaringen till den sparsamma bloggningsinsatsen de senaste dagarna... Madridbesöket var hur som helst mycket lärorikt, 120 km i timmen i ett dygn, hann inte så mycket som gå till kiosken och köpa en flaska sangria... men så kan det vara!

Jag har ju förresten gått och blivit lite av en idealist på äldre dar och vill rädda världen och så. Ett steg i rätt riktning kan vara att avbeställa den onödiga telefonkatalogen. Det har jag gjort idag! Gör detsamma du oxå,
här!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Bra initiativ!! och nu är Telefonkataologen avbeställd hos Hansson/Jansson :)

2007-11-29 @ 18:35:49
Postat av: Fia

Det har jag också gjort! Fredrik såg det här om dan så vi tackade nej till den! Känns väldigt bra!

2007-11-30 @ 09:46:28
Postat av: Lars

Blev det någon Priorat till Tapasen?

Postat av: Sofia

Karolina & Fia: Well done girls!

Lars: Det blev cava, det är ju oxå gott!

2007-12-04 @ 17:15:15
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback