Kvinna, ge upp din son!

Jag är kanske inte lika fast som vissa andra i min bekantskapskrets, men nog tittar jag på "Bonde söker fru" då och då... Det är så rara bönder, jag hoppas att dom alla hittar kärleken och blir lyckliga. Som jag ser det finns det dock ett hinder på vägen mot denna lycka och det är den här kvinnan, bonden Fredriks mamma Ann.

Ann verkar vara en redig och bra kvinna i sina bästa år och vill säkert det allra bästa för sin son. Det är ju dessutom toppen att de verkar ha en nära kontakt, mer mor-sonbonding behövs! Dessvärre tror jag att jag smäller av när jag läser en sådan här artikel. Ta bara det här citatet om hur hennes sons liv påverkades av tv-inspelningarna:

"-Det var väldigt jobbigt då. Det var ju någonting varje dag och Fredrik fick väldigt annorlunda mattider än vad han är van vid. Det var ju inte middag till kvällen utan mackor till frukost och mackor till middag. Det var han ju inte alls van vid, så hans mage mådde inte alls bra av det."

Kära hjärtanes... Jag finner inte ord! Jag ser enorm uppgift för den kommande utvalda flickan att bända loss den här Ann från sin son och få henne att förstå att hennes lilla gullponke blivit en vuxen man, något som säkerligen kommer orsaka ett svårt trauma... Det är dock något som måste göras, innan pojken är förstörd för alltid.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Tittar med på Bonde söker fru ibland!
Hoppas du får en bra tisdag!

Postat av: Abdulalida

This is great please keep on the good and wonderful work.

2009-03-19 @ 10:42:01
URL: http://abdulalida.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback