Sista Gasquen?

Ikväll ska jag på diplomeringsgasque! Jag tog ju min examen redan i våras, men nu är det äntligen dags att fira detta också! Det vankas trerätters middag i Uppsala, sällskap av en massa gamla goda vänner, tal av Leif Lewin och en massa skumpa och dans därpå! Det låter verkligen som en helkväll och jag är laddad!

Lite sorgligt är det dock samtidigt, det här är troligtvis den sista studenttillställningen som jag går på här i livet... Därför måste den oxå bli den allra bästa! Jag har tre klänningar som ligger framför mig här på kontoret... En perfekt kväll måste ske i en perfekt outfit. Lite beslutsångest har jag, svart, brun eller silver? Hmm... Svårt val!

Bara några timmar kvar nu, sen in i dimman! :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Ta den svarta! Den är jättefin! Hoppas du får superkul ikväll! Jag hoppas att det inte blir så dimmigt som förra helgen... =) Ha det så skoj och ta hand om dig! Träffar du någon så skicka ett mess till mig med namn och adress!

Kraam

2007-10-26 @ 14:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback