TV-nights ahead!

Idag hämtade jag ut en trevlig leverans hos min lokala ICA-handlare. Nämligen de två första säsongerna av Desperate Housewives i DVD-boxar! Jag missade hela säsong 2 pga avsaknad av kanal 5 och har liksom inte tagit igen det sedan dess... Men nu jäklar, nu hoppas jag nästan bara på att jag ska råka ut för en dunderförkylning och få bädda ner mig med gott samvete tillsammans med dessa 48 timmar av fantastisk TV-underhållning!

En sak som ökade på trevligheten hos den här leveransen var dessutom priset. 219 kr per box kändes helt överkomligt. Det är nämligen vad de kostade på
www.webhallen.com! Inte illa!

  

Kommentarer
Postat av: Fia

Om den där dunderförkylningen kommer, kan du väl smitta ner mig också?!

2007-10-04 @ 10:16:55
Postat av: Sofia

I will!

Postat av: Georgsina

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2009-12-10 @ 11:29:54
URL: http://georgsina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback