Inte direkt kort om kort....

Jag har tagit mig vatten över huvudet känner jag. Jag sitter och sorterar in alla mina Australienbilder i fotoalbum och gör väldigt fint... det är ganska kul att hålla på att klippa, klistra och skriva... Problemet är bara det att jag verkligen har omätbara mängder med bilder och det känns som om det är ett never ending job... Jag framkallade omkring tusen bilder, det är SJUKT många!

Nu ska jag iväg och gå på bio, sen kanske det blir en drink ute på nation!

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Sofia! Jag kanske kommer och hälsar på dig i Bryssel i höst =), jag ska skriva min uppsats nu om konkurrensrätt och europarätt och en advokat som hjälper mig jobbar ofta i Bryssel, så han vill typ att jag åker dit och träffar honom! hihi hjälp... puss och kram

2006-08-13 @ 09:40:20
Postat av: Sofia

Åh, vad roligt! Du är så välkommen! Vi har ju gjort den stan osäker förr så det ska nog gå bra! ;)

Postat av: Thomasirene

Hello! Very interesting and professional site.

2009-01-21 @ 10:42:38
URL: http://thomasirene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback