Fasansfulla fredag...

Fasansfull kanske den inte har varit, men rätt så jobbig... Börjar känna mig rejält stressad inför läsrapporten, har suttit hela dagen idag och läst och antecknat, men har ändå bara kommit igenom en tredjedel av boken... Imorgon ska jag jobba hela dan, och så även hela måndageftermiddan... så jag har bara söndagen på mig att läsa klart! Busy busy... Jag som hade tänkt styra upp en hejdundrande utgång imorgon kväll... det ser ut som att jag får ställa in på grund av extrem arbetsbörda... :(

Det känns så skumt att det är så här körigt precis i början av kursen, det var ju bara några dagar sedan jag tentade av den förra liksom... Och att ställa in en utekväll på det här viset?? Jag känner inte igen mig själv, har jag förvandlats till en geek??

Har åtminstone utarbetat en plan, ska sätta mig och skriva på läsrapporten ikväll så långt det går utifrå vad jag har läst... (supernice fredagsnöje för en kvinna i hennes bästa år) sen får jag ta med mig datorn till biblan på söndag och sitta hela dan då... Det är så otroligt irriterande att man inte kan låna hem boken. Det är ju liksom skönt att ha den att slå upp i när man skriver själva rapporten... men, men kan inte Mohammed komma till berget så får väl berget komma till Mohammed. Jag älskar min bärbara dator av hela mitt hjärta!!

Sofia ♥ Datorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback