Gårdagskvällen!

Gårdagen blev succé, as usual!

Riktigt trevlig förkaka hos Hanna, med Eva och Mr Black, sen Snärkan (Södermanland-Nerikes nation)! Enda missen med kvällen var väl att vi fick stå ute i kylan och köa i EN OCH EN HALV TIMME innan vi kom in!! Jag fattar inte varför jag inte gav upp och åkte hem och la mig i varma sängen, men man är väl en viking! Fötterna blev helt avdomnade och fingrarna var som istappar... (Det blev inte bättre av att jag fick ett sms från en norsk vän i Perth som lite ironiskt skrev att han hoppades att vi hade det mysigt i kylan... det är 40 grader där nu!) Från och med nu tänker jag kövägra, det är verkligen mycket bättre att gå ut vid sjutiden och beställa in några pavor istället! Allt för att undvika dessa helvetiska köer... När vi till slut kom in beställde vi in lite skumpa och det är alltid väldigt trevligt, då glömmer man snabbt sina köldskadade lemmar.. =)
 
   

Kommentarer
Postat av: Tristanuna

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback