Mascara

Jag blev så glad igår, fick en splitterny mascara av Hanna som hon inte tyckte om. Loreals "Volume Shocking", en sån dubbelvariant där den svarta färgen målas på med en slags kam. Jag har hört många som inte tycker om den, men jag har haft en sån tidigare och tycker att den är jättebra! Jag tror att det är en sån mascara som man antingen hatar eller älskar. Jag blev i varje fall överlycklig! Tack, Hanna! Jag ska ge henne ett Australieninköpt läppglans som tack. Jag saknar verkligen Australiens enorma utbud på superbra budgetläppglans... wonderful!

Jag är i vanliga fall en smink-shopoholic, men just mascaror har annars blivit lite nedprioriterade... tycker inte att det är så kul att köpa det, och ofta använder jag bara nån gammal uttorkad variant som hängt med sedan FÖRRA sekelskiftet typ... Borde bli lite ändring på det, gamla mascaror är världens vidrigaste bakteriehärd och det är viktigt att vara rädd om sina ögon! Ska nog ta och rensa ut alla mina gamla mascaror bums!

Apropå smink så håller jag på och planerar ett nytt sminktest här på bloggen inom kort, läppglanstestet jag gjorde förrut blev väldigt uppskattat, nästa gång blir det nog ett test av rouge... =)


Kommentarer
Postat av: Sara

ja!! Rougetestet måste vi göra snart! Jag ställer gärna upp med min samling :)
kram kram

2006-02-22 @ 11:17:52
Postat av: mor

Mer mascara är på ingång och jag ser fram emot rougetestet!

2006-02-22 @ 11:25:34
Postat av: Hanna

Det var så lite så, är bara glad att den kom till någon som gillade den! Ser fram emot läppglanset :) Och tack för igår förresten, både du och Frida pryder min blogg idag :)

Postat av: Sofia

Sara: Jag räknar starkt med ditt rouge-utbud!
Mor: Tack så hjärtligt!
Hanna: Läppglanset ligger här och väntar på dig!

2006-02-23 @ 21:34:44
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback