I'm back!!

Herregud vad jag känner mig fet, helgen har verkligen gått i svullighetens spår. Det har varit fika, luncher, godis, fika, trerättersmiddagar, mera godis och ännu mera fika, jag känner mig som en fläskkorv! Nu blir det späkning i en hel vecka! Det passar mig och min plånbok väldigt bra eftersom jag dessutom är pank, har inte hört ett knyst från csn ännu, får börja jaga dem imorrn, hyran ska ju betalas och allt!

Helgen har annars varit jättebra, men väldigt intensiv... det var grejer hela tiden och inte en lugn stund, är helt mörbultad och ihjäl, fast det har varit kul, många roliga och trevliga människor och Sånga-Säby var väldigt fint!!

På kvällarna var det som sagt trerättersmiddagar, riktigt smarriga dessutom! Och så blev det en hel del pool- och bastubadande, de hade en jättemysig relaxavdelning precis vid sjön, och nu ska ni få höra:

JAG HAR BADAT ISVAK!!! Inte bara en, utan TVÅ gånger dessutom, håll i hatten! Det blev nämligen nått knas med kameran vid första doppet, så jag var tvungen att hoppa i igen, man vill ju ha fotobevis på en sån grej!! Det var inte så farligt som jag trodde innan, nån slags smärtsam njutning... Jag lovar att lägga ut bilden så fort jag fått den mailad till mig!

Jag måste oxå få meddela att jag hade tur,
Gods och gårdar fanns på plats på mitt rum! Jag har norpat med mig hela tre nummer hem, så nu ska jag planera hur jag ska inreda min herrgård som jag ska ha sen när jag är het kvinna i karriären! Gods och gårdar är verkligen en inspirerande tidning!


Kommentarer
Postat av: Carolina

men gud, lilla du! jag fick pengar redan den 20 januari.... säg till om du behöver låna eller ragga ihop lite cash! kram

2006-01-29 @ 17:16:07
Postat av: Sofia

Tack Carro! Det är hemskt att vara fattig, men på nått sätt ska jag nog klara mig! =) Puss!

Postat av: Mor

Det är alltid bra att vara väl förberedd när man flyttar till en herrgård!

2006-01-30 @ 08:34:12
Postat av: Stig

Jag hoppas du höll dig till GI-låg mat. Då är det nog helt ok. Annars är det bara att börja om från början.

2006-01-31 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback