Jäkla misär!!!

Jag tror jag blir tokig... väntar nämligen på att csn ska få arslet ur vagnen och skicka över lite kosing till mig!! Jag lämnade in min ansökan för över två veckor sen, men dem har inte skickat ut själva beslutet ens... och när jag får det så måste jag skicka in studieförsäkran, därefter tar det tre bankdagar innan pengarna kommer in på kontot! Så om jag inte får det där beslutet typ imorrn så får jag vänta ytterligare en vecka... Senast jag fick pengar från csn var i juli, då fick jag en klumpsumma på 47 000, juli till januari är faktiskt sju månader. Tänk på alla som tjänar 47 000 på en månad, eller kanske ännu mera... Jag känner mig så miserabel!

Till råga på allt blir jag tokig på comviq oxå, beställde ett nytt abonnemang därifrån för över en vecka sedan och har därför inte velat fylla på mitt kontantkort, eftersom jag ju förlorar dem pengarna när abonnemanget kör igång... Jag som inte ens har hemtelefon är liksom helt isolerad nu... snyft...

Kom igen, CSN och Comviq, ge mig mitt liv tillbaka!!!

Kommentarer
Postat av: Frisk & Hjertstrand

Det kan du gott ha! Vill man ha pengar får man det också. På tal om ingenting ser ju du rätt bra ut...

Postat av: Jenny

Jag tycker att du ska mailbomba dem! Tjaaaaaaataaaaa!

love you

2006-01-23 @ 16:03:20
Postat av: Petra och Emmi

Vi med!

2006-01-23 @ 16:30:09
Postat av: Sofia

Andreas och Martin: Jag vill jättegärna ha pengar, men det kommer inga för det, tyvärr!

2006-01-23 @ 16:49:38
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Jenny

kolla mailen

2006-01-23 @ 16:56:20
Postat av: A & M

Ähm, du kanske måste jobba lite för dem... *hint, hint*

2006-01-23 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback