Busy weekend

Det har varit rätt så körigt i helgen så bloggandet har legat lite på is!

I lördags var det student här i eskilstuna och jag hade två stycken att fira, på kvällen var det utgång, alltid roligt att komma hem och träffa en massa barndomsvänner och andra hemvändare! Igår var det grillning i dubbel bemärkelse, både av mig själv och av livsmedel. jag låg ute hos pappa hela dan och solade. Insåg inte att solen i Sverige faktiskt kan vara ganska stark så nu är jag illröd... very tjusigt!

Och nu ska jag precis iväg och börja mitt nya
sommarjobb! Ska jobba på mammas jobb och hon är överlycklig över att vi ska bli jobbarkompisar! Min bästa vän Sofia ska oxå börja där idag, det ska bli så kul att vi ska jobba tillsammans varje dag, det har vi inte gjort sedan högstadiet!

Får väl återkomma lite senare, jag har lite bilder som jag tänkte lägga upp oxå, men nu måste jag stressa iväg. Man vill ju inte gärna komma försent första dan!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

vad kul med sommarjobbet!

Jo, en kommentar till ett gammalt inlägg. Greek Yoghurtglassen var inte god! Jag håller med Micke på den punkten.

men yoghurt, honung och musli är gott till frukost men inte som glass. så det så.

När ses vi då?

2006-06-12 @ 10:31:41
Postat av: Sofia

Sara: Den där glassen är nog en sån som man antingen älskar eller hatar. Jag älskar den i varje fall... :)

Jag vill komma upp till Stockholm nån gång snart och gå ut och svira! Kanske till helgen? Vi kan ju höras!

Postat av: Sara

ja kom till mig i helgen! jag är ensam hemma vi kan härja!

2006-06-13 @ 08:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback