Min bror

Det är underbart att komma hem och träffa sin familj. Igår kväll var det grillning hemma hos pappa. Härligt med lantluft på sommaren!! En annan sak som var härlig var att träffa min käre bror, David. Honom ser man inte så ofta, alltid när man är hemma så är han ute på sina äventyr och härjar.

44180-428

Igår kväll så var han faktiskt hemma och det var verkligen skoj. Efter maten så utforskade jag hans senaste inköp, en gammal flakmoppe med pedaler, en sån som man trampar igång. Helt galet, men det var roligt att brumma runt på grusvägarna måste jag säga!

Jag blev oxå väldigt glad över en massa presenter som min bror köpt till mig på Body Shop när han var i London i påskas. Jag fick en kokos body butter (min favorit!), en ansikts flanelltrasa (världens skönaste att tvätta sig med, skyna fynda på bodyshop, de är inte dyra alls!) och två stycken duschcremer, oliv och satsumas! Vilken bror man har!! :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken snäll bror!
Mina bröder är också snälla och bra på presenter till mig, det måste ligga i generna att skämma bort syrran :)

2006-06-13 @ 08:16:18
Postat av: Sophie

Ni är ganska lika va? Ser ut som det på bilderna!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Sofia

Sara: Ja, det är bröders livsuppgift att skämma bort sina systrar tror jag... :)

Sophie: Hehe, ja, lite kanske! Vi är ju trots allt släkt, fast jag har inte riktigt lika mycket tatueringar... :)

2006-06-13 @ 11:57:07
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Johanna

Fina produkter!!
Snyggt med tatueringar på armen ;)

2006-06-13 @ 13:15:13
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Sigvenicoline

Very interesting & professional site. You done great work.

2009-07-15 @ 14:01:06
URL: http://sigvenicoline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback