Sommarlov

Idag har Linda och jag legat och pressat i solen, härligt att sommaren är här! Jag har hela tre dagars sommarlov nu innan jag börjar jobba på måndag! :)

Gårdagskvällen blev förövrigt riktigt skoj, vi höll oss förvisso mestadels i öltältet vilket ju ofta är väldigt trevligt.:) Dessutom åkte Linda och jag en massa karuseller och hängde med fjortisar på tivoli (det är ju nånslags gatufest här i Uppsala, såna events lockar ju ofta till sig just det slags klientelet...). Det var i varje fall underbart!

Nu är det packning som gäller sen hem till Eskilstuna för någonslags sommarvistelse... Som vanligt åker man dit med någonslags ångestblandad förtjusning, men det ska faktiskt bli skönt att komma hem lite, grilla på altanen och sånt som hör sommaren till. För en gångs skull är jag faktiskt redo för Eskilstuna, frågan är bara om Eskilstuna är redo för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback