Besök från down under!

Fick ett mail från en av mina föreläsare i political science vid UWA (University of Western Australia), det var lite skoj! Han skrev att han ska komma till Sverige i maj för att vara med på en konferens i Lund. Han hade nån vecka på sig här i Sverige och undrade vad jag tyckte att han skulle göra... hmm, svår fråga, några idéer på vad jag kan svara? Tycker ju absolut att han ska ta några dagar i Stockholm, men vad finns det mer som är intressant att se i Sverige om man kommer från andra sidan jorden? Kanske Sala silvergruva eller Parken Zoo i Eskilstuna... öhh... eller kanske inte!

Han skrev att vi måste ses när han kommer, så jag får väl ta med han ut på krogen och ta en bira. Han är verkligen en så himla rolig människa, det var kul att han tänkte på mig, jag måste ha gjort ett bra intryck! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback