Förvirrad på bussen

Jag var med om en så komisk dag, jag bara måste få berätta... När jag satt på bussen på väg hem från jobbet idag klev två unga killar på bussen och satte sig mitt emot mig, det var ett sånt där säte där två tvåsitsare är placerade mitt emot varandra... Hur som helst, killarna var jättelika varandra och hade nästan likadana jackor och mössa... I ögonvrån skymtar jag hur de två killarna håller varandra lite lätt i handen, min första tanke var att det var gulligt att även så pass unga homosexuella vågar visa sin kärlek, det var fint på nått sätt, de var absolut inte överdrivna eller så, bara söta...

När jag tittar lite närmare så ser jag att den ena faktiskt såg ut som en tjej, aha, det var visst inget bögpar, utan en pojke och en flicka... trodde jag, helt plötsligt tar tjejen fram en prilla och stoppar in under läppen och harklar sig, och jag ser att det nog faktiskt inte är en tjej (inte för att jag har några fördomar mot snusande tjejr, jag snusar självt alltsom oftast och tycker inte att det förtar min kvinnlighet på något sätt), samtidigt så svarar killen i sin mobil, och jag hör att killen inte alls var en kille utan en tjej. Könsrollerna var alltså i själva verket tvärtom, den som jag trodde var killen visade sig vara tjejen och tvärtom!

Trodde jag alltså!! Tills även "killen med prillan" börjar prata, och jag hör att även hon var en flicka!!! Det var alltså ett lesbiskt par och inget annat!

Det här var något av det mest förvirrande jag varit med om, jag måste nästan ta en magnecyl och samla ihop mig lite! =) Det är inte alltid så lätt i dagens samhälle att hålla sär på vem som är vem, men huvudsaken är väl att alla är glada, och det verkade i varje fall mitt kärlekspar vara!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaa va skojigt, det dar just made my day :)

2006-03-10 @ 21:36:02
Postat av: Carolina

baby, snusar du? hade ingen aning... det är ju ofräscht..

2006-03-10 @ 21:54:18
Postat av: Miss Weirdo

Hahahaha!!

Postat av: LB

Haha, det var lite skoj. Förstår att du blev förvirrad!

Kram!

2006-03-11 @ 00:24:45
URL: http://tankarblirtillord.blogg.se
Postat av: Yezz81

Ha ha ha!
Så fel man kan uppfatta saker och ting...

2006-03-11 @ 10:58:42
URL: http://yezz81.blogg.se
Postat av: Jen

Haha, gud vad roligt!

2006-03-11 @ 12:50:24
URL: http://jennnie.blogg.se
Postat av: Linda

Vad roligt, jag förstår att du blev förvirrad.
Allt är inte alltid som det verkar! :D

2006-03-12 @ 10:20:22
URL: http://hakuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback