Little Britain-break!

De senaste dagarna har jag varit så sjukt effektiv! Jag har iofs inte haft så mycket val, håller ju på med den slutliga läsrapporten (som handlar om partikulturer i svenska riksdagen), och så hade jag bokat in att jag skulle jobba tre dagar den här veckan... Inte en lugn stund den här veckan med andra ord! Jag tackar Gud och Jesus och alla apostlarna för att boken är välsignad med sammanfattningar efter varje kapitel, ibland blir man verkligen bönhörd!

Imorgon och på fredag ska jag jobba långa dagar med provsmakar-jobbet, och det är jag egentligen sjuuuuukt osugen på... Jag måste nog avveckla nått extrajobb innan jag får hjärtinfarkt!

Nä, nu är det "Little Britain"-break, missa inte Little Britain, världens roligaste! På tvåan just nu!

Puss Puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hjälp mig Sofia, jag ska på seriös anställningsintervju imorgon och vet inte vad jag ska ha på mig!!

Postat av: Lisa

Provsmaka vad?

2006-03-16 @ 06:42:38
Postat av: Sofia

Hanna: Med din garderob så ska det inte vara några som helst problem! Fast sånt där är alltid krånligt... man får ju inte vara för uppklädd heller, ta dina rutiga byxor och rosa kofta!

Lisa: Jag jobbar lite extra ibland med att dela ut provsmakningar i affär... den här gången är det kycklingwok som gäller tydligen... och jag är sjukt osugen på att stå där och le... i två hela dagar... :( Jag får väl vara glad och tänka på slantarna som trillar in och alla vårkläder jag kan shoppa! :)

2006-03-16 @ 08:00:48
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback