Pluggdag

Idag ska jag bara vara hemma och läsa hela dan.... Ska jobba imorgon så jag skulle egentligen behöva läsa klart hela "Rädslans politik" idag, men den var ganska tunn och verkade ju riktigt bra, så det ska nog inte bli några problemas... Får väl offra ytterligare en helg till att skriva läsrapport, det börjar kännas som min standardhelg: lets dance, plugga, melodifestivalen, plugga... Ska försöka ta igen allt när kursen är slut om lite mindre än två veckor...

Ha en trevlig dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Tobias Edvardsson

För en modern och facinerande kommentar på rädslans politik kan jag rekommendera BBC dokumentären i tre delar som heter "The Power of Nightmares". Har även hört rykten om att den skall bli en featurette till Cannesfestivalen.

Försök ladda ned den (om ditt IPR samvete är flexibelt) eller få tag i den på annat sätt... den är värd det.

2006-03-09 @ 10:15:54
Postat av: Sofia

Det är sällan mitt samvete hindrar mig från mycket, men tyvärr har jag ingen koll på hur man laddar ner saker från internet...

Tack så jättemycket för tipset, måste verkligen kollas upp!! Och jag måste verkligen lära mig det där med nedladdningar, är ju sugen på att tanka hem Desperate Housewives säsong 2 oxå... =)

Postat av: Carolina

tips - www.piratebay.com

2006-03-09 @ 11:19:33
Postat av: Carolina

oj, skrev helt fel adress
det ska vara http://thepiratebay.org/
puss

2006-03-09 @ 11:20:15
Postat av: Sofia

Åh, tack Carro! Du är härmed min medbrottsling, puss på dig!

2006-03-09 @ 18:09:24
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Carolina

du måste ha ett bit torrent program för att kunna ladda ner...

2006-03-09 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback