Stresskadad

Jag måste ha blivit lite skadad av att ha hetsat så mycket den senaste månaden... Jag hade planerat in en sovmorgon idag, men redan halvsju slog jag upp ögonen helt frivilligt och fick genast lite ångest så jag var tvungen att hoppa upp på en gång och städa lite... Har även hunnit med att börja läsa i psykopatboken och provat alla mina Australienkläder som mamma levererade hit i söndags!

Det är bara papperspåsen som blivit levererad hittils, jag väntar fortfarande på 2 kartonger! Men jag hade lyckats pressa ner fantastiskt mycket i den lilla påsen, 7 kg kläder utgjordes av ca 10 kjolar, 2 klänningar, 3 par capribyxor, en myströja, en keps och lite toppar! En del grejer hade blivit lite för stora, men det mesta passade bra! Jag längtar något oerhört efter lite vår nu så att man kan inviga lite av kläderna på svensk mark!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag måste bara få säga att jag verkligen gillar den här bloggen, du förenar ytlighet och intelligens på jätteroligt sätt! Kramis på dig!

2006-03-21 @ 09:17:38
Postat av: Sofia

Åh, tack! Vad snällt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback