Vårjackt!

Jag höll verkligen på att bli tokig igår när jag var ute på vårjackt (ursäkta den dåliga ordvitsen) efter den perfekta vårjackan. Det är nästan tragiskt, men utbudet av fina jackor till schyssta priser är verkligen starkt begränsat! Ska man styras av utbudet i affärerna skulle vi snart se ut som en hel liten armé av Napoleon-soldater! Den korta tygjackan i armémodell med guldknappar finns ÖVERALLT!!!

Jag trodde att den var het i höstas, och även om den typen av jacka ju egentligen är rätt tuff, det finns många som säkert klär riktigt bra i den, så blir det bara så tragiskt när det typ inte finns några andra jackor att välja mellan. Det är ju jättetråkigt när alla ser exakt likadana ut! Jag hoppade Napoleonjackan och hittade till slut en kort svart jacka som var dubbelknäppt, riktigt fin faktiskt, bild kommer senare!
44180-20044180-199

Kanske fina, men there are WAY too many out there!!!

(Dessa jackor kommer från
www.hm.se)

Kommentarer
Postat av: Gammelgäddan

Nu känner jag mig lite mobbad faktiskt!

2006-03-29 @ 17:16:21
Postat av: Sara

Jag har en napoleon som jag tycker mycket om! Silverfärgade knappar dock.. :)

2006-03-30 @ 07:53:30
Postat av: Sofia

Ni får inte missförstå mig nu, jag tycker inte att det är något fel på jackan, tycker bara att det är synd att det har blivit inflation på den! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback