Punka

Här kommer ett visdomsord:

Försök er aldrig på att typ mecka med cykeln i onyktert tillstånd, någonsin!!

När jag skulle bege mig in till stan tidigare idag så möttes jag av en fasansfull upptäckt, hela mitt framdäck på cykeln har typ sprängts och ramlat av.... jojomensan! Bra jobbat Sofia!

Jag måste ha pumpat i för mycket luft i onsdags natt när jag försökte agera cykelmeckare på vägen hem från krogen. Jag måste ju totalt tappat omdömet och pumpat på det där stackars däcket så mycket luft att det helt enkelt sprängdes under natten. Jag är så jävla dum i huvudet. Nu blir det till å leta efter en cykelreparatör (en riktig) å fixa till det lilla missödet... :(

Senast jag hade punka på cykeln tvingade min bror mig att typ stå bredvid honom och föra anteckningar när han bytte däcket och fixade och donade, så att jag skulle klara det själv nästa gång. Nu är den gången här, men det är nog kört, skulle aldrig klara å fixa det på egen hand. Här krävs en fackman.... grrr.... störigt!

Nä, nu ska jag ner till Yassin och laga tacos med han och hans bror, ska bli riktigt trevligt!

Ha en trevligt fredagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback