Tack SVT!

Jag har fått en ny hobby. Att titta på dokumentärfilmer på svt.se! Det är helt fantastiskt, det är bara att välja och vraka bland intressanta filmer. Senast i raden har jag tittat på "Nunnan", dokumentären om den 28 åriga nunnan Marta, verkligen en fascinerande människa! Jag kände mig dock personligen väldigt odisciplinerad efter att ha sett filmen... Jag skulle nog aldrig kunna bli nunna! Tystnad, kyskhet och förbud mot personliga ägodelar är not my kind of life style helt enkelt, men som sagt, otroligt fascinerande...

Det är underbart att kunna titta på svensk tv via internet ända här nerifrån kontinenten. Jag måste dock erkänna att det inte enbart är dokumentärer som jag passat på att spana in.. Jag har även råkat bli till en slavisk "Playa del Sol"-fantast... :)



Kommentarer
Postat av: Olekajsa

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback