Konfunderad

Ifrån Josses blogg hittade jag mig in på den här sidan och jag kunde bara inte låta bli att surfa runt lite bland alla roliga kändisbilder som fanns där. Särskilt två bilder gjorde mig dock lite konfunderad, varför jag väljer att dela med mig av dessa och mina tänkar därom:


En bild på Cindy Crawford och hennes två döttrar... trodde jag! Enligt bildtexten så föreställer dock det ena ungen ett pojkbarn. I couldnt believe it.... (tydligen är det flickan till vänster som är en pojke)


Är inte personen/föremålet till vänster på den här bilden mer lik Natasha Peyre än Natasha Peyre själv??!!

Nu ska jag surfa vidare efter mera spooky bilder... Ciao så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Visst är sajten fantastisk? Det var Jerpa den gamla skallerbanken som tipsade från början, och bilderna...ja vad ska man säga. Även jag satt en lång stund med läpp-brudarna. HUR ser de ut? Herregud =)
Kram på dig och välkommen hem till Sverige när det beger sig!

Postat av: Septusa

Keep the good works comming.

2008-02-19 @ 02:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback