Ohälsa

Jag måste ta tag i mig själv omgående, innan jag blir till ohälsa personifierad... Sedan jag flyttade till Bryssel kan jag nästan räkna antalet gånger jag har lagat mat hemma på mina fingrar. Dagens näringsintag tar nog dock priset:

Frukost: En liten påse M&M
Mellanmål: En Mars chokladbit
Lunch: En baguette med Salami och en Cola light
Kvällsmat: En handfull potatischips

Det enda nyttiga idag var nog den lilla tomatstrimma som lunchbaguetten var dekorerad med. Fortsätter jag i den här stilen kommer jag snart rulla fram... Alternativt få akut näringsbrist.


Kommentarer
Postat av: L

Det här måste vi tala om...! En byråkrat måste vara uthållig och resistent mot sjukdomar. Fr.o.m. blir det absolutism!

2007-02-12 @ 22:34:45
Postat av: Karolina

Men Sofia, vad har hänt med tonfiskpastan som var en standard när du pluggade???

2007-02-12 @ 23:13:08
Postat av: Sara

Skärpning! jag håller med tidigare inlägg om att en byråkrat måste vara uthållig! Byt ut något av det söta mot en frukt :)

kram

2007-02-13 @ 12:35:52
Postat av: Sofia

Jaja... jag ska skärpa mig och återgå till tonfiskpasta!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback