Politices Magister Sofia

Hemkommen från Sverigebesöket... Det var ett fantastiskt roligt och intensivt besök. Shit, jag är verkligen helt exhausted.

En annan sak som jag numera är är magister, Politices Magister! Äntligen! Efter 18 års studier och med 240 universitetspoäng i bagaget tyckte jag att det var läge att runda av... :)

Återkommer med närmare rapportering från hembesöket, det hände en massa annat kul, utöver mina akademiska bedrifter. Det enda tråkiga var faktiskt att min resväska inte fanns på bandet efter landningen i Bryssel... snyft, hoppas att den kommer fram snart!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Josse

STORT grattis till magistern =) Sitter o tentapluggar i natten, Stats A tenta på fredag. jag har en bit kvar till 240 p, men en vacker dag =) Kram på dig!

Postat av: Jenny och Samuel

GRATTIS!!!

Vi är så stolta över dig!

Love you!

2007-03-20 @ 05:11:46
Postat av: Carolina

grattis sötis!! vet du, jag fick precis veta att jag blivit antagen till UCLA School of Law! men eftersom jag precis har fått jobb så tänkte jag skjuta upp det ett år, så jag kommer börja där HT08. puss och kram

2007-03-20 @ 07:48:50
Postat av: Gäddan

GRATTIS!!!!!!!!!!!!! Du är bäst!

2007-03-20 @ 08:04:43
Postat av: Jennie

Gratulerar! Vad grym du är! Ska precis åka iväg till Polackbacken för att skriva min sista tenta och till sommaren så har jag åtminstone min kandidat klar. Kram!

2007-03-20 @ 08:14:52
URL: http://jennnie.blogg.se
Postat av: Niklas Eriksson

Stort G R A T T I S !!
Ramlar du förbi Borlänge nån
gång får jag väl bjuda på lunch/fika :).
/Hälsningar Niklas

2007-03-20 @ 09:14:51
URL: http://www.eriksson.org.uk
Postat av: Ida

Grattis till examen. Måste kännas hur skönt som helst!

2007-03-20 @ 10:38:58
URL: http://ipidis.blogspot.com
Postat av: Petr

Grattis supertjejen!!

Är så glad för din skull! Fike/drink & surr vid tillfälle?!

Kram!

Postat av: Sofia

Tack alla!! Jag är så glad! :)

Niklas: Tack vad snällt, hittills har jag aldrig haft vägarna förbi Borlänge, men man ska ju aldrig säga aldrig!

Peter: Jag var ju hemma nu i helgen, fast då var schemat ganska späckat, vi får ta det vid nästa hembesök eller om du har vägarna förbi Bryssel!!

2007-03-20 @ 21:19:55
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Karolina

Stort Grattis vännen!
kram

2007-03-20 @ 22:02:58
Postat av: Ida

Grattis! Det måste kännas helt underbart. :)

2007-03-22 @ 15:36:21
URL: http://legallyblonde.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback