Voy a Barcelona!

 image797
En rolig sak som jag inte har berättat om händer mig inom kort, nästa torsdag åker jag nämligen till Barelona för att fira "La semana santa" (heliga veckan, i.e påsk). Det ska bli så underbart, jag längtar verkligen! Restaurangbesök, shopping, umgänge med familjen, hotellfrukost, promenader vid havet, La Segrada Famila, kanske lite mera shopping... Som sagt var, ofattbart fantastiskt ska det bli. Jag som inte ens har varit i Spanien förrut, skandal!   


          image796

Kommentarer
Postat av: Jennie

Då räknar jag med en hel del tips som jag & min mamma kan använda oss av när vi åker dit i mitten av april! Ha det så skoj! Kram

Postat av: Josse

Hola! Åh vad underbart m Barca, en riktig favoritstad om du frågar mig. Ett tips (som jerpa redan fått) är SAS-guidens restaurangtips. Kolla den! Dessutom lääär du shoppa skor, finns en myriard små billiga place, esp runt La rambla. Missa heller inte den av UNESCO världsarvsklassade Parc Güell. Ligger en bit utanför city, men jättevackert och GRYM utsikt. Ska posta iväg mitt Pm till dig också, hade nytta av ditt så du har ju även 100 kr att inkassera =) Ciao!

2007-03-28 @ 22:34:26
URL: http://jossebloggen.blogg.se
Postat av: Kirsti

Nu blir jag avis...

2007-03-29 @ 08:58:06
Postat av: sara

hej Sofia!
jag kan bara hålla med Josse. Barcelona är en helt fantastisk stad! Ni får inte missa Parc Guell eller stranden, eller något annat heller för den delen.

själv åker jag och Jonas till Syrien i påsk. Vi ska på bröllop i Damaskus!

kram

2007-03-29 @ 10:36:47
Postat av: Jonna

åh, härliga bilder!:)
J

2007-03-29 @ 14:03:39
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Karolina

Åhh vad påkul, nu längtar jag till Malaga! De firar högtiden ordenligt, riktigt festligt i Spanien, inga färglada skägg och lite fjädrar inte...

2007-03-29 @ 23:22:18
Postat av: Karolina

oj ordet "på" kom lite fel, det ska ju vara innan skägg så klart, det ska ju stå påskägg där ;)

2007-03-29 @ 23:23:57
Postat av: Anonym

Då har du missat något! Spanien är underbart! ha det toppen i Barcelona!

2007-03-31 @ 10:22:23
URL: http://www.amelis.blogg.se
Postat av: Kasparmargrete

I kinda like it. Thanks!

2009-01-13 @ 17:40:59
URL: http://kasparmargrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback