Lite helgbilder

Helgen har hittills varit väldigt trevlig, och den är inte slut än! (Här i Belgien är ju annandag pingst fortfarande röd dag så man är ledig imorgon, wonderful!) I fredags inleddes helgen med lite afterworkande i kvällssolen, sedan blev det shopping och träning och party igår och idag har det mest varit promenerande runt på stan. Ikväll blir det lite mera party och imorgon har jag planerat in välbehövlig vila...

Jag bjuder i varje fall på lite bilder från helgen, so far:

Fredagskväll: After work på Place Luxembourg

        
Maria & jag, hela gänget, Samuel, Matilde, Janna & Erika, Maria, jag och Malin

Lördagskväll: Förfest hos Daniel, nattmiddag och utgång:

         
Maria & jag, Samuel & Janna, jag & Alex, Maria & Henrik

         
Jag & Alex, Daniel & Alex, Daniel & jag, däckade tjejer

NU: Söndagscocktails!!


Kommentarer
Postat av: inna

vilken söt rosa topp - var har du köpt den???

2007-05-28 @ 16:05:05
Postat av: Sofia

Inna: Det är en tunika från Gina Tricot, den finns i typ tusen färger och är nästan gratis, 149 kr, det är bara å springa och köpa! :)

Postat av: micke n

Hejhej Sofia.
Hoppas att allt är bra med dig. Jag känner Maria som är på ett par av dina foton där. Vi gick i samma klass på gymnasiet. Så du kan ju hälsa henne om du vill. Ha det fint! Kramkram.

2007-05-30 @ 00:50:58
Postat av: micke n

Maria från fredagskvällen alltså, inte lördagen...
Tjo!

2007-05-30 @ 00:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback