Daugava

Knappt har man hämtat sig från Kentkonserten förrän det är dags att börja inför nästa musikaliska upplevelse. Lars Winnerbäcks Daugava går nu på högvarv i min Ipod, vilken platta! Underbar!! Just nu sitter jag och lyssnar på "Om du lämnade mig nu", balladen med Miss Li, nästan en utomjordisk upplevelse, den är så vacker! På torsdag är det dags att åter inta Globens annex... Jag längtar!

Mitt i all extas måste jag dock slå ett slag för utomhuskonserter... Det blir inte riktigt samma stämning inomhus. Förra gången jag var på Lasse Winnerbäck var en riktig sån där svensk sommarupplevelse, så blir det nog inte riktigt på torsdag... Men det är ju alltid trevligt att ha en blogg, bara att gå
tillbaka och minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback