Fantastiskt!!

Jag satt och surfade runt på webben i godan ro när jag plötsligt hamnade på en sida som fick mig att nästan lägga av ett glädjeskrik. Jag hittade nämligen en svensk sida som sålde läppglans, och inte vilka läppglans som helst utan mitt favoritläppglans från Australien. När jag bodde i Australien så bunkrade jag verkligen på mig dessa lipgloss, som kostade motsvarande 15 riksdaler stycket. Nu har dock mitt lager snart sinat och därav mitt nära glädjeskrik.

På den
här sidan kan ni fynda BYS superbraiga budgetläppglans, jag tipsar främst om färgen "Raspberry", den är snyggast och luktar godast! 39 kronor glanset känns dessutom högst överkomligt med tanke på att glansen faktiskt fraktats från andra sidan jordklotet. Skynda fynda!

image1129

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhhh. Det här är ju något för Sten Sture!

Ha, ha, ha

2007-11-03 @ 18:21:23
Postat av: Anonym

Är det sâ bra för miljön tro?

2007-11-03 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback