Barbiefesten

Jag känner mig som en slagen hjälte så här på slutspurten av den hårdaste helgen jag varit med om på länge! I fredags var det släktkalas och igår var det äntligen dags för den stora Barbiebalunsen, och vilken succé det blev!

Det var 45 fantastiska vänner som kom för att fira min 25-årsdag med dunder och med brak. Stämningen var på topp hela kvällen!! Det var extra kul att människor från så många olika bitar ur mitt liv kom på festen, som små tårtbitar sammanfogades dom till den prinsesstårta som är mitt liv. Det var så underbart att jag blev rörd! Och presenter fick jag i stora lass, inte klokt vad mina vänner skämmer bort mig, här ska nu drickas champagne, läsas bra böcker, gås på SPA, bli sminkad, ätas chokladpraliner, smörjas in och en himla massa mer därtill! Superkul!

Tillställningen var mycket rosa och mycket glittrig, således helt perfekt med mina mått mätt! Det var värt all stress och slit... Och fyratimmars städpasset idag klarade jag av med ett leende på läpparna... nästan... :)

Lite bilder från kvällen:

Fredrik-Ken och Sofia-Barbie hjälpte mig att fixa iordning bordsplaceringen


Andreas-Ken och Daniela-Barbie hade jag inte träffat på flera långa år!


Skitsnygga Barbies! (Hanna, Sofia, Karro & Kirsti)


Världens bästa toastmaster, Ola-Ken!


Jag och Daniela-Barbie posar och dricker skumpa!


Så här glad blir jag när jag blir sjungen för!


Jag och min bordsdam Tennisbarbie (Maria)


Tennisbarbie, Cowboyken och Aerobicsbarbie.


Olle, Catrine och Daniel!


Kommentarer
Postat av: ??

Aha, det är så Olle-Ken ser ut!?

2007-10-24 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback