Hembesök

Tro det eller ej men jag befinner mig nu hemma i Eskilstuna. Klockan är bara tio och jag har varit vaken i fyra timmar, inte klokt en lördagsmorgon som denna! Här i Eskilstuna skall det umgås med nära och kära. Och kanske främst, förberedas inför min kommande 25-års fest....

Herregud vilket jobb det är att ordna fest! Inbjudningar, bordsplacering, mat, musik, lokal, tema, outfit, sånghäfte, lekar, drinkar.... Är helt exhausted!! Att ordna fest är lite grann som att föda barn tror jag, man glömmer bort hur jobbigt det är och det är därför man orkar göra det igen.

Jag har i varje fall kommit på världens bästa tema inför min 25-årsskiva, nämligen:

image1105

Kommentarer
Postat av: Karolina

Det ska bli så roligt!!!!

2007-10-07 @ 16:24:52
Postat av: Sofia

Karolina: Yep!! Jag tror att det kommer bli great success! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback