Skadad

Det är egentligen otroligt vad mycket man (jag) offrar för fåfängans skull. Utöver all denna bantning, vaxning, träning, sminkning, shopping och klippning har jag nu drabbats av någonslags nervåkomma i foten. Allt mitt traskande omkring i höga klackar har gjort sitt och nu har jag så ont att jag inte kan böja tårna. Det är fasansfullt!!

Efter att sökt runt på Internet har jag nu diagnostiserat mig. jag misstänker att jag lider av Metatarsalgi, alla symptomen stämmer in på mig. Om det inte har blivit bättre efter några dagars vandrade runt med inlägg i fotriktiga pjucks måste jag åka in och röntga foten. Nu är det Ecco-skor som gäller, för typ all framtid. Jippie... not!

Läs mer om Metatarsalgi
här, och var rädd om era fötter out there!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Vad söt du var :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback