Bebis

image1180Storken har äntligen landat. Grattis Karolina och Daniel, mina vänner som igår blev föräldrar till en liten Melba!

Det är så otroligt roligt och stort, samtidigt som jag blir skraj... Nu har liksom startskottet gått för allmän avyngling, nu är man vuxen! Karolina var först ut bland mina tjejkompisar, och jag misstänker att en babyboom är nära. Inte för min del dock, långt därifrån (även om jag ska bli moster för andra gången om inte alltför länge, det räcker gott för mig!).

Hur som haver, jag längtar efter att få se det lilla miraklet i verkligheten, grattis igen!!

image1179


Kommentarer
Postat av: Karolina

Åhh vilket fint välkomnande till världen Melba får av dig!! Nu har vi äntligen fått komma hem oxå, känns underbart, roligt och stort ;) men även lite läskigt, fast på ett positivt sätt, att man nu har en aldeles egen liten krabat här hemma som behöver oss!!
Hoppas vi ses snart!

2008-01-28 @ 23:01:54
Postat av: Alexjennifer

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback