Sola och bada i Piña Colada

Nu är det inte länge kvar. Imorgon är det jag som far söderut, mot det soliga España! Där ska jag under sexton dagar bara njuta av sol och bad och kanske en och annan god drink...

Först så blir det Alicante som föräras med ett besök, där ska jag bo med mina kära mor och hennes karl i ett hus som dom hyrt. Jag ser framför mig en hög med pocketböcker och lite solskyddsfaktor på nästippen.

Efter en dryg vecka kommer min kompis Sofia ner. När är vi väl har styrt upp hennes solbränna nere i Alicante så beger vi oss vidare. Till Valencia och Barcelona bär det av för lite beach, party och kultur. Sedan flyger vi hem igen från Barca om några veckor.

I mina öron låter det som en fabulous semester jag har framför mig!!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

oj är det en frukt man lägger i dricka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback