Svenssonliv

Jag undrar hur många i detta avlånga land som avnjuter denna fredagskväll (eller varje fredagskväll för den delen) med tacos och Let´s dance? Ett inte helt oansenligt antal misstänker jag. Det brukar alltid vara en betydande andel av kollegorna som svarar "tacos och tv" när jag hör mig för om helgplanerna vid fredagsfikat. Vanligt svenskt fredagsmys helt enkelt.

Well, jag är hur som helst en av alla dessa. Just nu väntar jag på mina kära vänner Sofie och Linda som ska dela denna tidstypiska Svensson-fredag med mig. Det känns helt fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Då lever jag inget Svenssonliv alltså...



Trevlig kväll på dig!

Mvh Niklas

Postat av: Mette

Du är så härligt positiv!

2009-02-08 @ 12:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback