Högt tempo och stilfull entré

Jäklars vilket tempo det har varit den här veckan, helt crazy bananas på jobbet! Igår var exempelvis den serbiske inrikesministern Dacic på besök i Stockholm och jag hade hand om hela programmet. I ett rasande tempo avverkades ministrar, kabinettssekreterare, rikspolischef och andra som han skulle träffa. När dagen var slut och jag hade vinkat av på Arlanda fick jag skjuts tillbaka till stan i den stora svarta limousinen och blev avsläppt vid Mälarpaviljongen där det vankades AW med tjejkompisarna, vilken entré, stor pretty woman-känsla på det, man borde absolut åka limo oftare!! =)

Det ska verkligen bli skönt med midsommarledigt nu, jobbar bara halvdag imorrn, sen så blir det crazy bananas igen, fast på annat sätt... Jag ska nämligen följa med min kompis Linda till hennes hemtrakter i Övik där det ska firas norrländsk midsommar! Resan börjar inte helt oväntat på systembolaget, bilen ska lastas full av öl och snus innan det blir roadtrip upp längsmed norrlandskusten. Det är tydligen jag och
Blondinbella som kör på det här med Öviksmidsommar i år, trendigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback