Utmaning

Jag har inlett ett nytt liv efter nyår. Utöver den ökade träningsfrekvensen så tänkte jag också försöka spara mer pengar och inte bränna hela lönen vara månad (eller snarare de första tre veckorna varje månad...)

Hittills har sparandet gått över all förväntan (jag har dock inte gått in för någon extrem variant, typ
denna). In på sparkontot med skiten så fort lönen kommer in på kontot och glöm att du någonsin haft den. Det är mitt trix.

Problemet är bara alla dessa skoreor som har varit sedan jul. Det har varit svårt att motstå alla fynd som man kunnat göra. Detta har resulterat i inte mindre än åtta par nya fina skor för min del. Jag är mycket nöjd med alla åtta inköpen men tyvärr så har ju ekonomin blivit lite lidande. Jag vägrar dock börja nalla på mina nysparade medel. Tror ni att det finns en chans att man kan klara sig på 400 spänn till den 25e så att jag slipper göra det??

Jag tänkte ta och ge mig den på att det ska gå. Det blir ju lite av en utmaning men med hjälp av min vän Lidl, matlådor och lugna hemmakvällar i helgen så borde det inte vara några problem.

Dagens utgifter: 0 kr hittills


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skiter det sig kan du ju alltid bre Shea butter på mackorna för att dryga ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback