Hot hot hot

Idag väntas nytt värmerekord i Bryllan. 36 grader. Jag bävar för den här dagen. I vanliga fallet söker jag skydd på jobbet som har välfungerande AC och solskydd på fönstrena. Idag ska jag dock spendera flera timmar mitt på dagen hos frissan och jag tvivlar på att dom ens har AC, dessutom så kommer jag säkert få sitta i sån där värmehuva (om det är 36 grader kan dom väl annars bara sätta ut mig på gatan i solen med en kopp kaffe?? Borde ju ha samma effekt kan man tänka? Ska nog föreslå det...)

Jag bävar såväl för värmechock som en vanlig frisyrchock. Har aldrig gjort något större ingreppn hos frissan häri Bryllan , men nu ska det slingas och fixas. Jag står helt enkelt inte ut med min utväxt en enda dag till. Jag måste bara fixa fusklapp med instruktioner på franska så att dom förstår hur jag vill ha det. Det här kan gå hur som helst... Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback