Madrid

Nu ar de full rulle skulle man kunna saga! Den har veckan har gatt superfort, vad hande??

I helgen som var hade jag ytterligare besok (mitt tredje pa raken!! Vilka underbara vanner och familj jag har som vill komma och halsa pa mig!), den har gangen mina tre underbara barndomsvanner Sofia, Anna och Jenny! Det blev en jattebra helg med sol, shopping och vin! Underbart!

Och nu ar det bara timmar kvar innan det ar dags for mig att bege mig till flygplatsen, Madrid next! Jag ska halsa pa min van och fore detta kollega, underbara Cecilia! Cecilia jobbar pa den svenska ambassaden under det spanska ordforandeskapet. Och det ar dar jag ska bo, pa ambassaden, coolt! Jag har varit pa den svenska ambassaden i Madrd tva ganger tidigare, nar jag varit dar pa middagar i samband med ministerbesok. Sa jag kanner mig ganska sa hemma dar! Den ar fin, sa det ska bli nice att kvarta dar ocksa!

Tyvarr sa ska vadret i Madrid inte bli lika nice... regn hela helgen! :( Jag har dock fatt tips om bra shopping som inte far missas, bland annat en Mango-outlet! ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hare så roligt i Madrid:D

Kommentera järna min hemsida:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback