Halvtid & Hembesök

Jag har verkligen negligerat den här bloggen på sistone. Ska försöka skärpa mig!

en här Brysselvändan har nått sin halvtid, bara två månader kvar nu, tiden går så snabbt!! Och nu över kristihimmelsfärdshelgen besökte jag Sverige för första gången sedan jag lämnade tundran den 15 mars. Då var fäderneslandet täckt i en halvmeter snö. Nu var det vår, nästa sommar!! Efter två månaders inandning av den förorenade belgiska luften tog jag djupa andetag så fort jag kom ur planet. Sverige luktar gott, det är ett faktum.

Det blev en underbar helg som avverkades i ett rasande tempo, utgång i Stockholm, fika på mälarpavilongen, shopping, tacokväll och pyssel med syskonbarnen, grillning och rosévin, långpromenader, Eskilstuna, besök hos farmor, dop, skräckfärd på E20 med två droppar bensin i tanken, tjejmiddag... på tre dagar! Det var ganska bra jobbat tycker jag. =)

Nu är det bara en månad kvar till nästa hembesök, innan dess ska tre omgångar med helgbesök och en weekend i Madrid avklaras, en rolig månad att se fram emot med andra ord! Lovar att försöka keep ypu posted...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback